26/3/10

Δυο μέρες μόνο...

     Get this widget |     Track details  |         eSnips Social DNA   


Δυο μέρες μόνο
Να σε κρατάω αγκαλιά
Δυο μέρες μόνο
Να σ' έχω δίπλα μου ξανά
Για λίγο μόνο.

Δυο μέρες μόνο
Σ' ένα ταξίδι-αστραπή
Να ξεδιπλώνω
Να παίρνει ανάσα η ζωή
Για λίγο μόνο.

Για τόσο μόνο
Φως να γεμίζουν οι στιγμές
Να λάμπουν μες στο χρόνο
Όλο το σώμα μου να ζει
Για σένα μόνο
Δυο μέρες μόνο.

Δυο μέρες μόνο
Να συνηθίζει το κορμί
Και εγώ να λιώνω
Έπειτα μόνο τη φωνή σου
Ν' ανταμώνω.

Δυο μέρες μόνο
Όσο μια βόλτα διαρκεί
Για τόσο μόνο
Όλη η ζωή μου
Αυτή η στιγμή
Δυο μέρες μόνο.

Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος
Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη


πηγή:  www.stixoi.info

Κάποτε δεν ήξερα, δεν ένιωθα αυτούς τους στίχους... 

....τώρα νιώθω..

στον Ν.

5 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Υπέροχο μουσικό κομμάτι και μια φωνή που φτάνει στην ψυχή!!

Μέρα γλυκιά !!

DaisyCrazy είπε...

Αχ Αναστασία μου ως τη ψυχή και πιο πέρα...

Μέρα γλυκιά και πολλά φιλιά!

Clem Lumen είπε...

Κι εσυ σε Ν.?
Κι εγω σε Ν....
Καλημερα!

DaisyCrazy είπε...

Ναι.. δε φαντάζομαι να'ναι ο ίδιος... :))))
Καλημέρα!

mahler76 είπε...

ωχ...:(