22/12/10

Eδώ που έφτασα - Κατερίνα Γώγου

Εδώ που έφτασα Εδώ
Με φρικτούς πόνους παντού
Στα διαμελισμένα και πρόχειρα βαλμένα μέλη μου
Στα τοιχώματα του ραγισμένου κρανίου μου
Στις εξόδους του μυαλού μου
Στην πεταμένη στο βόρβορο
Μέχρι θανάτου λυπημένη ψυχή μου
Ζητώ
Να μου δοθεί η Χάρις
Όλα τα εγκλήματα των δολοφονημένων να επωμιστώ
Το θρησκευτικό φανατισμό των οργισμένων
Την απόφαση για ζωή των θανατοποινιτών
Την απόφαση για θάνατο των αυτοκτονημένων
Των αγγέλων την πύρινη ρομφαία να μου δώσεις τα φτερά
Το εκδικητικό σκήπτρο των δαιμόνων
Να είμαι εκεί
Όπου δε φτάνει ποτέ του ήλιου το φως
Να εκδικηθώ όλων των φυλακών τ'ανήλιαγο σκοτάδι
Δαιμόνισσα με τους κακούς
Ταπεινή στους ταπεινούς
Θάνατος στους θανάτους
Γονυπετής, πρίγκιπα
Με φριχτούς πόνους παντού
Στο σώμα στην ψυχή και στο μυαλό
Στο όνομα της ζωής
Έτοιμη για πάντα να εκτοξευτώ
Σου προσφέρω κατάμαυρο ρόδο τη ζωή μου
Και ζητώ
Άτομο εγώ
Υπέρτατα εγωιστικό
Το υπέρτατο όραμα
Ζητώ να μου δοθεί
Της δύναμης του Αδυνάτου







Το ξύλινο παλτό
σελ.38
Εκδ. Καστανιώτη

2 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

συγκλονιστικη η γωγου, κριμα που εφυγε ετσι και τοσο μονη...

DaisyCrazy είπε...

συγκλονιστικη όντως.

έφυγε όπως έζησε ασυμβίβαστη μέχρι το τέλος